Deze business consultant kreeg een geheel ontworpen huisstijl. Inclusief logo, briefpapier en visitekaartje. De website bevat verleidingsprincipes van Cialdini voor extra overtuigingskracht.
Om bezoekers een ononderbroken beleving te geven is er maar één optie: alle informatie op één pagina plaatsen. Studio MP gaf de klanten van Canigou Consult deze constante beleving.
In een branche met veel concurrentie zit verleiding in de kleine dingen. Studio MP heeft in de online ervaring van laserontharings- kliniek Sensitif slimme verleidingsmethoden toegepast.
Bezoekers van websites kun je in vier groepen indelen. Elk handelt op een andere manier. De website van UX-plus spreekt elk van deze groepen aan voor een zo groot mogelijk bereik.
“Ik heb ervaren dat Mischa heel goed de wens van de klant begrijpt. Hij overtrof zelfs mijn verwachtingen met de uitwerking van mijn website waarop mijn klanten bijzonder positief reageren.”
“De samenwerking met Mischa verliep prettig en professioneel. Hij dacht proactief mee en stelde zich flexibel op. Hierdoor is zeer mooi resultaat geboekt waar ik goede reacties op krijg.”
Bij een persoonlijke keuze is een goed gevoel bij het bedrijf krijgen belangrijk. Studio MP heeft bij Stucadoorsbedrijf Caspers de nadruk op gelegd op de persoon achter het bedrijf.
Studio MP zorgde voor het redesign van de website van deze Kookstudio. Dit gaf het de gebruiksvriendelijke insteek die het nodig had.
Studio MP ontwierp een ervaring voor tekstbureau Letterberg. Deze ervaring sluit naadloos aan bij het beroep en werkwijze van deze tekstschrijfster.
Om jouw website te ontwikkelen gebruik ik verschillende technieken en diensten. Hier zijn er een paar: